خنده (اگه دوست نداشتید ببخشید)
کلبه ی تنهایی من
درباره وبلاگ


گاهی گمان نمیکنی ولی می شود ! گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود ! گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است ! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود ! گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست ! گاهی تمام شهر گدای تو می شود ! گاهی بساط عشق خودش جور می شود ! گاهی به صد مقدمه ناجور می شود !

پيوندها
...::: پیکووال :::...
حرف دلتو بگو راست راست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه ی تنهایی من و آدرس looveely.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 111
تعداد آنلاین : 1



چت روم
نويسندگان
فرشته

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 14:12 :: نويسنده : فرشته

 

 

یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:
میشه یه چیزی بپرسم
بعد که طرف گفت چی و اینا !؟
میگی:”هیچی بیخیال” !

 

 

 

دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم
رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم
یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم
اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم

 

 

 

Google Earth به شما این قابلیت رو میده
که هر جای دنیا رو که خواستی ببینی، ولی شما چیکار میکنی؟
شما میری خونه خودت رو میبینی

 

 

 

یکی مسیج داده :
من عاشقتم !!
منم گفتم بزن قدش !!
گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟
گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ..!

 

 

 

اینروزا آدم جرات نداره با یکی درد ِ دل کنه !
یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه

 

 

 

استقاده از آسانسو در فیلم ها چه ایرانی چه خارجی!
یارو باعجله میره سمت آسانسور و فقط دکمشو میزنه بعد از پله ها میره بالا!!

 

 

 

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم

 

 

 

 بیایم ظاهر بین نباشیم !
بعضیا ممکنه در ظاهر بیشعور بنظر بیان
اما وقتی باشون میگردیم و بیشتر میشناسیمشون
می بینیم که باطنن هم بیشعورن !

 

 

 

همه مخترعین میرن بهشت
به جز مخترع زنگ ساعت…!!!
خدا ازش نگذره….. !

 

 

 

با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!(من یکی بدجور موافقم)

 

 

 

بزرگترین حالگیری تو امتحانا این بود که
پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ، یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه میکردن !

 

 

 

بزرگترین نعمت اینه که اگه کسی پشت سرت حرف زد
رفیقات با پشت دست بزنن تو دهنش

 

 

 

هربار از بیرون میام بابام میپرسه کجا بودی
منم هربار میگم بیرون بودم
بعدش دیگه هیچی نمی پرسه
دوست داره فقط مطمئن شه خونه نبودم !

 

 

 

دستم خورد اینترنت اکسپلورر باز شد اومدم ببندمش
زد رو شونم گف میبندی ؟
اصن تو چشاش اشک جم شده بوود
گفتم نه بابا میخاستم مینمایزت کنم
گفت مرسی و رفت !

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت12:01---3 اسفند 1391
سلام

ممنون که سرزدی

وبلاگ خیلی خوبی داری فرشته جون
پاسخ:mersi azizam webe u ham aliiiye


پسرک بارانی
ساعت1:00---6 بهمن 1391
باران براي كسي تكراري نميشود هروقت بيايددوست داشتنيست.وشماباراني

پسرک بارانی
ساعت0:52---6 بهمن 1391
دمت گرررررررررررم

بگذار گم نام بمانم
ساعت15:27---4 بهمن 1391
ali boood azizam
aliiiiiiiii
kheyle khandedam
khob bod
ghashang bod


saeed
ساعت14:52---4 بهمن 1391
fereshte joon vaghean ali bud

khyli hal kardam

ty asisam

پاسخ:akeeeeeeeeeeeey mamnoonam kheyli lotf kardi khosh halam kardi mersssssssi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: